Portal - Korzenna
polski Strona główna / Europejskie projekty edukacyjne / Pierwsze uczniowskie doświadczenia-III etap
Sobota - 26 maja 2018 Eweliny, Jana, Pawła      "Jeśli wszystko jest stracone, oprócz miłości - nic nie jest stracone". Pam Brown
[historia] [Wydarzenia 2017/2018] [Galeria 2017/2018] [Wydarzenia 2016/2017] [Galeria 2016/2017] [Wydarzenia 2015/2016] [Galeria 2015/2016] [nauczyciele] [samorząd] [rozbudowa szkoły] [sport szkolny] [księga gości] [Konkursy tematyczne - Archiwum] [Europejskie projekty edukacyjne] [budowa hali sportowej] [absolwenci] [Programy profilaktyczne] [Tematy projektów edukacyjnych w gimnazjum] [Plan lekcji] [Muzyka] [Bliżej ludzi, bliżej nieba] [Mieć wyobraźnię miłosierdzia] [Sukcesy uczniów - Archiwum] [Projekty 2014] [Wykaz podręczników 2015/2016] [Dni wolne od zajęć] [Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2014.” ] [Doradztwo zawodowe] [Konkursy - Archiwum] [Projekty gminne] [Galeria 2014/2015] [Wydarzenia-2014/2015] [wydarzenia - archiwum] [Galeria zdjęć -Archiwum] [kontakt] [Ankieta] [Gminny Konkurs Języka Niemieckiego] [Międzyszkolny Przegląd Literacki] [Gminny Konkurs Ekologiczny] [Konkursy 2017] [Sukcesy uczniów - 2017] [Klasa zerowa -podręczniki] [Rekrutacja w roku szkolnym 2018/2019]
Pierwsze uczniowskie doświadczenia - III etap

 

"Pierwsze Uczniowskie Doświadczenia - III etap"


Nasza szkoła brała udział w projekcie „Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy”. W roku szkolnym 2010/2011 realizowano jego III etap . Był to projekt edukacyjny współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego . Głównym jego celem było wdrażanie elastycznego modelu edukacji dostosowanego do indywidualnych potrzeb i możliwości ucznia z wykorzystaniem nowatorskich metod kształcenia. Wieloaspektowe wspieranie rozwoju umysłowego, emocjonalnego, społecznego, fizycznego i motorycznego dzieci rozpoczynających naukę szkolną odbywało się poprzez kształtowanie kompetencji kluczowych w oparciu o teorię inteligencji wielorakich Howarda Gardnera.
Istotą projektu było wielokierunkowe i wieloaspektowe wspieranie rozwoju uczniów nakierowane na rozwój kompetencji kluczowych poprzez praktyczne działanie dzieci pod kierunkiem nauczyciela.
Praca z dziećmi prowadzona była podczas zajęć obowiązkowych w ramach realizacji podstawy programowej oraz na dodatkowych zajęciach.

Realizację projektu zakończono pokazem na który zaproszono dyrektora szkoły i rodziców. Przygotowane przez uczniów klasy 1 przedstawienie podziwiali także koledzy z klasy 2 i 3. Prezentacja efektów pracy dzieci zawierała przedstawienie pacynkowe , inscenizację, piosenki i taniec.
Zajęcia w roku szkolnym 2010/2011 prowadziła mgr Halina Nowak.

          zobacz: galeria






© Wszelkie prawa zastrzezone     INTERAKTYWNA POLSKA
Webmaster: IAP